Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

illussion

ό,τι βλέπουμε
δεν είναι .
ό,τι είναι
δεν το βλέπουμε .
είναι ή δεν είναι ;
to be or not to be ?
(άσχετο -ίσως ; -στην περίπτωσή μας αυτό
αλλά μία εμμονή με τον Shakespeare την έχω
λόγω επαγγέλματος)
και άραγε πότε κανείς είναι σίγουρος
ότι αυτός ( ο άλλος I mean) που είναι
δεν είναι τελικά ;
και αν δεν είναι αυτός
τότε ποιός είναι ;
και γιατί δεν είναι ;
και γιατί θέλει να λέει ότι είναι;
και αν μόνο εγώ βλέπω ότι δεν είναι
και όλοι οι άλλοι βλέπουν ότι είναι
μήπως εγώ δεν είμαι ;
και αν εγώ δεν είμαι
τότε τί είμαι ;
to be or not to be ...
that's the question
my dear friends....
it's only
a matter of illussion
sometimes

10 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Και η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;

κι εγώ ακούω Αφροδίτη Μάνου ή την νύχτα που τραγουδάει;

η e-vi έγραψε την ανάρτηση τούτη ή το ολόγραμμά της που μας έστειλε απο το μέλλον;

αναπάντητα ερωτήματα πλανώνται..
κι εγώ σε μία πλάνη εγεννήθηκα..

πάει, αποτρελάθηκα μέσα στην τρέλα μου..

καλησπέρα σας :)

Savvina είπε...

Το δίλημμα του Άμλετ (θεατρικού ήρωα του Σαίξπηρ) : "Να ζεί κανείς ή να μήν ζεί..."

Ιδού η απορία...
Καταμπερδεύτηκα....

Μα να ζεί φυσικά...

Πολύ ωραία αναρτηση evi.
Σε ευχαριστούμε.
Καλό ξημέρωμα.
Φιλιά.

Αγνή είπε...

Πολλές πραγματικότητες, εξίσου αληθινές ανάλογα με το πλαίσιο. Αν σε μπερδεύει τι είναι και τι δεν είναι, μάλλον μπέρδεψες τα πλαίσια, γιατί και είναι και δεν είναι..μη βοηθητική για τη σκέψη η ερώτηση σου λοιπόν.
Η ερώτηση είναι: αυτό που είναι και δεν είναι, Πού και Πώς εντάσσεται σε κάτι άλλο?


Όλα είναι και δεν είναι θέμα οπτικής και αντίληψης.

Μα καλά? Όταν έκανα εργασία για το μεταδομισμό, με είχες γραμμένη??? Φτου σου!!

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΤΑΘΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙς ΠΡΩΤΑ...ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ...... ΔΕΝ.ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.....ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΠΑΝΗΛΘΑ ΕΓΙΝΕ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ!!!!

Rosa Canina είπε...

perierga t pragmata poli perierga.....t mono pou mporw n pw einai LOL.....

evi είπε...

μάλλον κατάφερα να σας μπερδέψω ... ε, και γω μπερδεμένη είμαι... ίσως πλάνη που λές ευρύνοε να είναι η αιτία.

και η πλάνη οδηγεί σε διλήμματα σαββίνα μου ...τα οποία δεν ξέρω αν θα πρέπει να τα δω, να τα παραβλέψω, να γυρίσω σελίδα ...

αγνή, τα πλαίσια του μεταδομισμού και η ρευστότητα των πραγμάτων και εννοιών είναι μάλλον απόλυτα εφαρμόσιμα τη σήμερον ημέρα ...εγώ μάλλον στην παρούσα φάση βλέπω αυτό που δεν είναι και δε θέλω να το εντάξω στη ζωή μου...

μια χαρά τη θυμάμαι την εργασία σου my dear friend !!!
αλίμονο στους μη έχοντες μνήμη...αλί και τρις αλί ...


ελένη ασε ... άβυσσος τα μεταδομικά μου ερωτήματα . πάντως προσπαθησες !!! φιλιά

evi είπε...

@Rosa

άβυσσος ... περίεργα ; ανθυγιεεινά θα έλεγα

φιλιά και σε σένα

Phivos Nicolaides είπε...

Όλοι βλέπουμε. Το θέμα είναι τι διακρίνουμε...

Ράνια είπε...

koritsia ti kanete?mou leipsate polu!!!epestrepsa drimiterh me anarthsh kai sigoura tha ta leme polu suxna!!!na eiste kala!!!

Ανώνυμος είπε...

ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε

πιραντελο

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου