Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Και οι άνδρες θα μπορούσαν..

(σε συνέχεια της σκέψης της Εύης μας)...
Σκέφτομαι ότι πολλές φορές οι γυναίκες έχουμε αδικήσει τις ικανότητες των αγαπημένων μας ανδρών.
Πραγματικά, πιστεύω ότι οι άνδρες θα μπορούσαν
με τις σωστές οδηγίες, να κρατούν την τουαλέτα καθαρή.
Να ψωνίζουν σωστά και χωρίς τις στυλιστικές συμβουλές μας.
Να είναι συναρπαστικοί στο σπίτι,
και με λίγη παρότρυνση, να βοηθούν στην κουζίνα,
και να βάζουν τα ρούχα στη θέση τους.
Σε γενικές γραμμές, είναι άδικο να λέμε ότι δεν καταλαβαίνουν τις σκέψεις μας
Υπάρχει όμως κάτι που ποτέ δεν θα καταφέρουν οι άνδρες....
κι αυτό είναι...
σε περίπτωση που η μαμά τους δε σας συμπαθεί...
να την κάνουν να σας συμπαθήσει...
(Μετάφραση της παραπάνω πρόσκλησης: Σας καλούμε στο γάμο του τέλειου γιου μου, του γιατρού, με την φτηνιάρα τσούλα, της οποίας το όνομα μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή. H μεγαλύτερη καταστροφή στην ιστορία της οικογένειας μας θα γίνει το Σεπτέμβριο 8 στις 9μ.μ και σίγουρα θα καταλήξει σε διαζύγιο. Ελπίζουμε ακόμη να ακυρωθεί εγκαίρως. Η αποκρουστική, απογοητευτική και τραυματική τελετή θα συνεχιστεί με δείπνο, στο οποίο θα σερβιριστούν φιστίκια, καθώς η ακατονόμαστη έχει αλλεργία σε αυτά).
Να σας θυμίσω, άλλωστε, ότι μανούλα είναι μόνο μία. Γκρρρρ!!!

10 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Καλά, την δεύτερη φωτό γιατί την έβαλες;
ο άνθρωπος έριξε βιαστικά κάτι επάνω του και βγήκε.. χαχαχα

το προσκλητήριο όπως και την ανάλυση δέν την σχολιάζω.. τέτοια χολή δέν βγάζει ούτε ο πιό πικραμένος.. !!

απολαυστικές οι δύο τελευταίες (απο άποψη χιούμορ) αναρτήσεις σας..

καλό βράδυ :)

ELENI είπε...

THATS LIFE... ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΓΝΟΥΛΑ....ΚΑΛΗ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ( I HOPE SO ) ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

Unknown είπε...

Μη μου μιλας για ανδρες εχω 4,δεν μπορω να τα βρω ειδικα στην ταξη των πραγματων τρεχω απο πισω .Ευτυχως οι μεγαλοι γιοι εχουν αποχωρησει αλλα η ελληνιδα μαμα τρεχει, και μετα βριζουν οι νυφες, χαχαχα. ο μικρος ειναι μαυρο χαλι ολα μες στη μεση, ρουχα βιβλια, κιθαρες,παντοφλες.Ευτυχως σηκωνει το καπακι της τουαλετας.Φιλακια καλο μου.
Μην νομιζεις σας διαβαζω αλλα εχω μπλεξει και με το φεϊς και κατι φαρμες και ειναι οτι χειροτερο.Εθισμος.Ομως το μπλοκ δεν το αφηνω.Με ξεκουραζει.Και παλι πολλα φιλια

Unknown είπε...

τώρα μάλλον εγώ ειμαι μια άλλη περίπτωση...αφου σας κατονομάσω οτι κάνω σχεδόν όλες τις δουλειές εκτος απο σιδέρωμα δεν πιάνει το χέρι μου να πώ οτι η μανα μου οσο ζούσε ηταν ενα με την γυναίκα μου και.......καταλαβαίνεται....χαχχααα....νάσαι καλά πολύ ωραίο θέμα και αληθινό για πολλούς απο εμάς.....χάρηκα για την γνωριμία

οδηγείες για πλυσιμο ρούχων δίνω δωρεάν για οσους ενδιαφέρονται.....

Αγνή είπε...

Άσε Ευρύνοε,

από κακό γείτονα και κακή πεθερά δεν ξεμπλέκεις εύκολα!!

Ο θεός να μας φυλά τις άμοιρες!

Αγνή είπε...

Υπομονή να έχουμε..Λενούλα~~

Αγνή είπε...

Καημένη Ελευθερία,

τέσσερις είναι πολλοί. Κουράγιο Μάνα!!

Στείλε σε email μήνυμα να σε κάνω γειτόνισσα στη φάρμα...καθώς το κόλλημα είναι κόλλημα.

Και χρειάζομαι κότες!!

Αγνή είπε...

homemade

Καλώς ήρθες.. Σπάνια η περίπτωσή σου..στο σιδέρωμα σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το μισώ, το σιχαίνομαι..ν με δεις έξω θα με αναγνωρίσιες από τα μονίμως τσαλακωμένα μου ρούχα..

Τα πουκάμισα δε, του καλού μου...άσ'τα..τι τα θέλει και αυτός ο ευλογημένος? χάθηκαν τα φούτερ??

Savvina είπε...

Αγνή μου
οι άντρες θα μπορούσαν να μην λερώνουν την τουαλέτα αλλά δεν το κάνουν και όλοι, υπάρχουν οι εξαιρέσεις (νοιώθω ευτυχισμένη σε αυτό το κομμάτι).
Ο καημένος πάνω στην βιασύνη του έβαλε κάτι πρόχυρο και βγήκε...
απαπαπαπαπαπα...
Και όσο για το προσκλητήριο, δεν θα έπρεπε να αναλάβει η πεθερά την οργάνωση του γάμου...
Πολύ κακό πράγμα να έχεις πεθερά που δεν σε χωνεύει....
Μακρυά από όλες τις γυναίκες εύχομαι...

Καλό ξημέρωμα κοριτσάκι.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Πολλά φιλιά.

Αγνή είπε...

Άσε Σαββινάκι,

με τις ιστορίες που ακούω για πεθερές.. μα την αλήθεια.. πέραν των άλλων τυπικών προσόντων των γαμπρών θα έπρεπε να προσθέσουμε το να είναι ετεροδημότης.. και να δηλώνει μόνο ένα άτομο στο νοικοκυριό του στις απογραφές.

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου