Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

αδυναμία μου μεγάλη

αγαπητοί μου φίλοι και φίλες όπως ίσως σας έχω ξαναπεί μια από τις μεγάλες μου αδυναμίες όταν κάνω shopping είναι τα παπούτσια (πρώτα ) και έπονται οι τσάντες .
Νομίζω είναι και αδυναμίες των περισσότερων γυναικών.
Τώρα, για όσους από τους άνδρες αναγνώστες μας βιαστούν να πουν ότι δεν τους αφορά η ανάρτηση, θεωρώντας την άκρως γυναικεία , ας το ξανασκεφτούν . Όλοι σας έχετε αγαπημένες γυναίκες δίπλα σας , οπότε μια ματιά θα είναι χρήσιμη
(εννοώ : Κάντε κανένα δωράκι , γιορτές έρχονται ) ...
Ιδού λοιπόν πρωτότυπες ιδέες για τσάντες :
  • δυο ρετρό προτάσεις - τσάντες .
Ξαναφέρνουν στο νου τα κασετόφωνα και τις παλιές κασέτες εφηβικών χρόνων - Ιδανικές για όσες νοσταλγούν τις παλιές εποχές της κασέτας , της εκδρομής, του πειρατικού ραδιόφωνου και του πάρτυ ( ηλικίες δε θίγουμε ...νοσταλγούμε απλώς ) .
  • Η διάφανη τσάντα :
μια ακόμα ιδέα για τσάντα που είναι διπλά χρήσιμη : 1. είναι διάφανη -άρα , κερδίζεις πολύτιμο χρόνο στον έλεγχο του αεροδρομίου - και καθώς είμαστε ταξιδιάρικα πουλιά , μας βολεύει . 2.η διάφανη τσάντα δίνει μήνυμα - Την κρατάτε με νόημα και δηλώνετε : καθαρός ουρανός , αστραπές δε φοβάται - τους καιρούς τους δύσκολους που ζούμε , που υπάρχει τόση καχυποψία και σκάνδαλα γύρω μας , είναι σημαντικό να περπατάς με το κούτελο ψηλά , δηλώνοντας : είμαι καθαρή , δεν έχω τίποτα να κρύψω . Γιατί όσοι και όσες κρύβουν....μια μέρα αποκαλύπτονται - κοινώς βγαίνουν τα άπλυτα στη φόρα .
  • η τσάντα - πληκτρολόγιο
για όσες είναι ιδιαίτερα hi - tech , κοινώς κολλημένες με την τεχνολογία , η τσάντα- πληκτρολόγιο είναι ιδανική λύση .Κουβαλάτε την τεχνολογία μαζί σας. Και επειδή καλά γνωρίζω ότι όλες κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας , να και δυο ιδέες που μας γυρίζουν στα παιδικά μας χρόνια :
  • η τσάντα Lego , σε ωραίο χρώμα
  • και η τσάντα κύβος του Rubic, που φοριέται με παιχνιδιάρικη διάθεση και ασορτί κορδέλα
  • τέλος , η τσάντα - καρπούζι
πρόταση που δίνει πολλαπλά μηνύματα :
  1. λατρεύω τη φύση και τρώω υγιεινά
  2. δε χωρούν δύο καρπούζια σε μια μασχάλη ( σπουδαιότατο μήνυμα )
  3. Φοριέται το καλοκαίρι με τα κατάλληλα αξεσουάρ ( θα πρότεινα σκουλαρίκια κερασάκια για συμπλήρωμα ) αλλά και το χειμώνα - για πρωτοτυπία - δίνοντας το μήνυμα
' εδώ είναι καλοκαίρι πάντα' ή 'πέρα βρέχει' αν είσαι κοντά μου .
ελπίζω να βρήκατε τις προτάσεις μου ενδιαφέρουσες .
περιμένω να μάθω τις προτιμήσεις σας .

16 σχόλια:

ifigenia είπε...

Kαλά για το ότι όοοοοολες οι γυναίκες τρελαινόμαστε για τις τσάντες δεν τίθεται θέμα!
Αλλα ρε συ μην τους συμβουλεύεις τους άντρες να πάρουν ιδέα απο τις συγκεκριμένες τσάντες γιατί δεν τους βλέπω καλά!Φαντάζεσαι τώρα να σου φέρει το αγόρι σου μια τσάντα καρπούζι σαν αυτή της φωτό??? χα χα χα...απαίσια...

Ευρύνοος είπε...

Διαβάζοντας έλεγα η Αγνή το έγραψε..

e-vi με εξέπληξες..!

απο γραμματεία Μεσαιωνικών ευρημάτων σε σκονισμένες βιβλιοθήκες, νά σου το "trendy", ξύπνησε μέσα σου..

όσο για το θέμα σου, μην νομίζεις, πάντα κουβαλάω τσαντάκι μαζί (το είδες άλλωστε)..

ο sport Billy.. χαχα

για παπούτσια θα μιλήσουμε άλλη φορά..
θέλω καμμία 50ριά αναρτήσεις για το θέμα, αφού έχω ένα κόλλημα με δαύτα..

καλό βράδυ :)

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΤΗΝ 2 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΗ!!!!ΛΑΤΡΕΥΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!11

evi είπε...

@ifigenia

ας δίνουμε ιδέες εμείς να ενεργοποιούμε καταστάσεις ε κιας είναιτο δώρο τους η τσάντα καρπούζι. βέβαια και ως προς αυτό και πάλι μπορούμε να τους ανα- κατευθήνουμε στο σωστό δρόμο.

φιλιά

evi είπε...

@ευρύνοε

ααα σε παρακαλώ !!!

η αδυναμία μου για shopping ιδιαιτέρως παπουτσιών κ τσαντών είναι γνωστή . και στις βιβλιοθήκες πως με φαντάζεσαι δηδαδη ; με χοντρά γιαλιά και καρό ταγιεράκια;

τις πιο χρωματιστές τσάντες του ΑΠΘ έχω νομίζω και ας με διαψεύσουν όσες μπορούν ...χαχα

λοιπόν Sport Billy , σαφώς και θα μιλήσουμε και για παπούτσια .
γιορτές έρχονται να δίνουμε ιδέες - λεφτά δεν έχουμε αλλά άλλο θέμα αυτό .

φιλιά από τα βόρεια

evi είπε...

@Ελένη

και συ στο club βλέπω. να πάμε για shopping σύντομα .

φιλιά

Αγνή είπε...

Εγώ τις τσάντες-ως γνωστόν- δεν τις χωνεύω, αλλά την τσάντα πληκτρολόγιο χαλαρά θα την κουβαλούσα! Και σίγουρα θα την έχανα κάπου, όπως τόσες άλλες!!

D.Angel είπε...

Τώρα αμα πω, πως με τις τσάντες δεν έχω καλή σχέση θα με περάσετε για ούφο;;;Εεεε;;;Η αλήθεια είναι πάντως πως έχω ένα μόνο τσαντάκι για ώρα αναγκης!Συνήθως γεμίζω με πράγματα τις τσέπες παντελονιών, μπουφάν κλπ!
Είμαι σοβαρά γιατρέ;;;;
Φιλιά

Unknown είπε...

Εμενα δεν μ'ενδιαφερουν τοσο οι τσαντες , αλλα τα παπουτσια, μεγαλη αμαρτια.......και δεν μπορω να την αποκολλησω απο πανω μου. Φιλια

evi είπε...

D. Angel

ο καθένας ό,τι προτιμά και ό,τι του αρέσει- ουφο είναι όσοι καταπιέζονται για να γίνουν αρεστοί - όχι δεν είσαι σοβαρά - μια χαρά είσαι και να είσαι παντα έτσι .

φιλιά

evi είπε...

ελευθερία

και δική μου αδυναμία τα παπούτσια - είναι και ακριβα δυστυχώς και δυσκολεύομαι να εκφραστώ.

να είσαι καλά

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

@ Ως άντρας βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ανάρτησή σου, έξυπνη και ευρηματική. Μου αρέσει ακόμα να σας βλέπω να φτιάχνετε από το τίποτα ένα πυρήνα χαρούμενης παρέας, και να τιτιβίζετε σα καρδερίνες τα δικά σας. Κι αυτό είναι ωραίο αντίδοτο στην αντρική αμηχανία και εσωστρέφεια. Πόσο βαρετοί είμαστε...

evi είπε...

@φαίδωνα

είπαμε αυτά τα θέματα είναι unisex.
ως ευρηματική και έξυπνη συγγραφεύς της ανάρτησης , θερμά ευχαριστώ για τα ζεστά σχόλια .

όσον αφορά στην ανδρική αμηχανία και εσωστρέφεια , ε ας μην αδικήσουμε τον ανδρικό πληθυσμό. όσο υπάρχουν αξιόλογοι άνδρες με λεπτή αίσθηση του χιούμορ όπως οι αναγνώστες μας (σας σκλάβωσα ξέρω ) εμείς δε βαριόμαστε .

φιλιά από τα Βόρεια .

Savvina είπε...

Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου evi μου.
Προτότυπες.
Θα διαλέξω την τσάντα με το καρπουζάκι και το ρητό 'πέρα βρέχει'.
Με το ανάλογο παπουτσάκι και σκουλαρίκι βέβαια.
χαχαχαχαχαχαχα
Καλό Σ/Κ να έχεις.
Πολλά φιλιά.

Emi είπε...

που μπορω να βρω την τσαντα που ειναι σαν κασετα???

Tonia Panteli είπε...

Χαχαχα πολύ ωραίο το άρθρο σου! Αλλά να σου πω κάτι πέρα από τις προτάσεις για δώρα ανδρών προς γυναίκες εγώ θα ήθελα να δω και το ανάποδο! Συγκεκριμένα θα ήθελα να μας δώσεις τα φώτα σου σε σακίδια πλατησ ανδρικα. Ψαχνω για ένα δώρο και θέλω ιδέες… Πως σου φαίνονται αυτά https://www.notos.gr/andras/tsades/sakidia-backpacks/?????

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου