Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Το αμίλητο νερό

Το αμίλητο νερό ,

είναι μια άριστη λύση για ένα ασφαλές και ανώδυνο ταξίδι.

Πίνεις λίγο (ή και πολύ, αναλόγως με την περίσταση) και είσαι απόλυτα τακτοποιημένος με τα εκτός σου επίμονα και επιβλαβή μικρόβια που κουβαλούν οι συνεπιβάτες της αμαξοστοιχίας.

Η ανοσία που σου παρέχει το αμίλητο νερό καθώς επίσης και η ηρεμία στην ψυχή σου είναι πράγματα που θα εκτιμήσεις μόνο αν τα δοκιμάσεις.

Φυσικά η αγωγή αυτή έχει και το κόστος της που πρέπει καλά να αντισταθμίσεις πριν ξεκινήσεις. Εμένα προσωπικά μου στοίχισε που δε μπορώ να τραγουδώ πλέον . Όμως το βάλσαμο που βρήκαν οι ανομολόγητες αγάπες μου και η παρηγοριά που μου έδωσαν τα αξόδευτα όνειρά μου , με έκαναν να καταλάβω ότι η γλυκιά απομόνωση ήταν η μόνη βιώσιμη λύση.

Τελειώνοντας να σας προειδοποιήσω - προσοχή στην υπερβολική δόση !

Μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτες βλάβες στον επεξεργαστή της μνήμης σας. __________________________________________________________________________

Το ακούω τις τελευταίες μέρες διαρκώς. Με ταξιδεύει η μουσική του , οι στίχοι και πάνω απ΄όλα η βελούδινη μοναδική φωνή της Χαρούλας.

Το αμίλητο νερό είναι ο τίτλος του τραγουδιού που 'ντύνει' την ταινία "Σκλάβοι στα δεσμά τους" . Την ταινία δε την έχω δει ακόμα αλλά η μουσική είναι εκπληκτική .

Στίχοι : Ισαάκ Σούσης

Μουσική: Μίνως Μάτσας

Τραγούδι : Χάρις Αλεξίου

2 σχόλια:

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αμίλητο νερό ε...
μπα,και μόνο που διάβασα για αυτό στο στομάχι μούκατσε :)Δε μου φαίνεται για χωνευτικό .
Βάλε μου ένα ποτήρι ανάμικτο ,λίγο των ουρλιαχτών,λίγο του ρίσκου,λίγο των ψιθύρων ,λίγο του έρωτα ,έτσι για να μη πλήττω,μια ποικιλία δηλαδή να χτυπήσω μια τσιπουράδα :)

Καλό βράδυ

Ευρύνοος είπε...

..................................

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου