Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

No Kissing !!!!

Αυτή είναι η πινακίδα που αναρτήθηκε στο σταθμό Warrington Bank Quay Station στη Βρετανία, ώστε να αποφέυγονται οι καθυστερήσεις των τρένων, λόγω των φιλιών και των αποχαιρετισμών. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας που διαχειρίζεται το σταθμό, δέχτηκαν πολλές αντιδράσεις από τους επιβάτες που θεωρούν ότι δικαιούνται να αποχαιρετούν όσους φεύγουν.
Στο βωμό του εκσυγχρονισμού και της παγκοσμιοποίησης, στο ρυθμό της βάρβαρης καθημερινότητας με τους αγχωμένους ανθρώπους να φτάσουν έγκαιρα στον προορισμό τους , η ακρίβεια, το right on time μοιάζει να είναι πια το ζητούμενο.
Όλα στην ώρα τους.
Και σεις οι δυο μη τυχόν και φιληθείτε !!!
Άντε πείτε ένα 'goodbye love' , άντε κουνήστε δειλά και κανένα χεράκι για αντίο .
Τα φιλιά απαγορεύονται.
Το σύστημα επιβάλλει όλα να λειτουργούν ρολόι.
Σιγά μην αφήναμε τα φιλιά και τους δακρύβρεχτους αποχαιρετισμούς σας να καθυστερούν τα τρένα.
Ξεχάστε τις σκηνές που ξέρατε. Μόνο σε ταινίες θα τις βλέπετε πλέον, έτσι για να λέτε
Θυμάσαι τότε αγάπη μου που σε φιλούσα πριν φύγεις;
Θυμάσαι που έπεφτες στην αγκαλιά μου και γαντζωνόσουν επάνω μου αποζητώντας λίγες ακόμα στιγμές μαζί μου;
Θυμάσαι που σφύριζε το τραίνο (και όχι τρένο) και κουνούσαμε μαντήλια ;
Θυμάσαι το τελευταίο εκείνο φιλί;
Τώρα ο big brother είναι παντού. Όλα Πρέπει να είναι στην ώρα τους, χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς περιττές δακρύβρεχτες σκηνές .
Πού πάμε;
Πόσα ακόμα θα θεωρούνται απαγορευμένα στον 'όμορφο αγγελικά πλασμένο' και κουρδισμένο κόσμο τους ;
Εμένα αφήστε με ως αφελής και ρομαντική (κοινώς σκασίλα μου αν αργήσει το τραίνο- αφήστε τους γιάπηδες να τρέχουν) να κρατήσω αυτή την ασπρόμαυρη εικόνα στο μυαλό μου από την ταινία του 1945 Brief Encounter .
" Goodbye my love ...!"

5 σχόλια:

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΕΥΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ...ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΧΑΣΩ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΟΥ.ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.....

Ευρύνοος είπε...

το ερώτημα λοιπόν παραμένει..

αν κάποιος φιλήσει την σύντροφό του.. θα του..κόψουν κλήση?

ποιές οι κυρώσεις?

εκεί θα γίνει η αξιολόγηση του φιλιού..

γιά να δούμε..

καλημέρα σας..

venceremos είπε...

tι θα δούμε ακόμα, πέστε μου??
τι ακόμα??
νομίζω οτι αυτό ξεπερνάει τα όρια..
φιλιά καρυστινά

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Μόνο στη Βρετανία μπορούν να γίνουν τέτοιες σαχλαμάρες και να θεωρούνται φυσιολογικές και σοβαρές!!! Η ακρίβεια στις ώρες των τραίνων, (ας σου κάνω τη χάρη να το γράψω όπως θέλεις)είναι ενα φασιστικό σύνδρομο, αφού φασιστικές κυβερνήσεις θεωρούσαν ως πιο μεγάλο επίτευγμά τους την ακρίβεια στις ώρες των τραίνων παρά οποιαδήποτε άλλη πολιτική πράξη. Φαντάζεστε τώρα να έμπαινε αυτό το σήμα σε μια μεσογειακή χώρα;; Θα το είχαν ξηλώσει από την πρώτη μέρα. Και για να κλείσω: Ποτέ δεν μου γεννήθηκε τόσο ισχυρή επιθυμία να φιλήσω μια γυναίκα αποχαιρετώντας την, (έστω και προσποιούμενοι τον αποχαιρετισμό) όσο τώρα που είδα αυτό το σήμα. Πρέπει πάντως να συγχαρώ γιατί το θέμα σου ήταν πολύ καλό όπως και το κείμενο.

evi είπε...

@lena
αθεράπευτα ρομαντική. Δυστυχώς οι αποχαιρετισμοί δεν αρέσουν σε κανένα. Όμως τι αξία θα είχε το αντάμωμα αν δεν υπήρχαν οι αποχαιρετισμοί- αποχωρισμοί;

@ευρύνοε
θα υπάρχει λέει πρόστιμο, όπως διάβασα στο σχετικό άρθρο. Τώρα περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχω. Αλλά τί σημασία έχουν οι λεπτομέρειες αφού παραβάτες θα είμαστε σίγουρα όλοι.

@ venceremos ας είμαστε προετοιμασμένοι/ες για τα χειρότερα έτσι όπως πάμε και ας οπλιστούμε με άμυνες ισχυρές.

@φαίδων
φασιστική η ακρίβεια των τραίνων. Συμφωνώ απόλυτα. Εδώ σίγουρα όλοι παραβάτες θα είμασταν.
Αλλωστε όπως είπα και προηγούμενα όσο άχαροι κιαν είναι οι αποχαιρετισμοί- αποχωρισμοί δίνουν αξία στο αντάμωμα .
Ευχαριστώ για τα καλα σχόλια και χαίρομαι ειλικρινά που είσαι στην παρέα μας.
ραντεβού στο τραίνο. (γρήγορα!!σφύριξε)
Φιλιά σε όλους .

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου