Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

ΕΙΡΗΝΗ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΑ STRIKES AGAIN!!!!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ!ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ! Λατρεμένη μου ομάδα,καλημέρα.Το μήνυμα έχει αγαπητικό και απολογητικό χαρακτήρα ,γιατί ενώ σας επισκέπτομαι κάθε μέρα,ενώ συνεχώς σας έχω στο μυαλό μου,δεν κατάφερα να στείλω ακόμα πραγματάκια στη σελίδα .Κι ενώ ενημερώνομαι,ψυχαγωγούμαι και σιγοτραγουδώ τα στιχάκια της θαυμάσιας μουσικής υπόκρουσης (συγχαρητήρια και πάλι στις τρεις θεές για την επιλογή των κομματιών), προσπαθώ να μαζέψω τις εγκυκλοπαιδικές μου γνώσεις ,κάνω τεστάκια μνήμης γιατί ....ου γάρ έρχεται μόνον...και ετοιμάζομαι για την περίφημη αναμέτρηση της Κυριακής.Ναι ,είμαι μία από τις 175.000.!!! Παρολαυτά, μη διστάσετε να επισκεφτείτε τη σελίδα www.isotita-epeaek.gr που είναι σχεδιασμένη από την κ. Μαραγκουδάκη Ελένη, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο Παιδαγωγικό τμήμα και περιέχει υλικό πολύτιμο για όλες της βαθμίδες εκπαίδευσης καθώς και άρθρα ,φωτογραφίες πρακτικά συνεδρίων,κινηματογραφικές ταινίες,ιστορικά στοιχεία κτλ. Φιλιά πολλά, Ειρήνη Αναρτήθηκε από Ειρήνη στις 2:11 πμ 0 σχόλια

2 σχόλια:

Αγνή είπε...

Άντε καλή μας επιτυχία Ειρηνάκι!!!
και για να σε τεστάρω: τι σημαίνει ανήκεστος???
χαχα!!!Η δε ιστοσελίδα που προτείνεις πολύ ενδιαφέρουσα!!!Φιλάκια!!

evi είπε...

αχ να η Ειρηνη !!! αντε βρε ειρηνακι να μας ανεβαζεις το ηθικο. ξερεις ποσο καιρο εχουν να με αποκαλεσουν θεα? ευτυχως ηρθες εσυ! You make my day my dear friend.... Kαλή η σελίδα που προτείνεις - αλλωστε και η κ. Μαραγκουδακη πολύ αξιόλογη επιστημων. Την ειχα γνωρίσει στο συνεδριο. Να σιγοτραγουδας ειρηνη μου , μια χαρα θα τα πας και συ και η Αγνή. Φιλακια και καλή επιτυχιά
Υ.Γ. εκεινος ο καφές τι εγινε ????

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου