αλλά και τις τετραγωνικές ρίζες τις παίζουν στα δάχτυλαΕπομένως αλλή μια κατηγορία περί αδυναμίας των γυναικών και δη των ξανθών στις μαθηματικές επιδόσεις αποδεικνύεται σαθρή και φαίνεται πως είναι ακόμα μια δυσφήμιση. Τι άλλο πια θα πουν;
Κυριακή 5 Απριλίου 2009
Μαθηματικών συνέχεια - Κεφάλαιον 2ο : Πως λογαριάζουν οι ξανθιές
Η αγαπημένη Ανθή, μας έδειξε πώς λογαριάζουν οι Κινέζοι.
Ας δούμε μερικά παραδείγματα μαθηματικών πράξεων απο τις -παρεξηγημένες- ξανθιές . Όπως νομίζω φαίνεται καθαρά, με απλό ευρηματικό τρόπο καταφέρνουν να λύσουν και τη δυσκολότερη εξίσωση .
αυτό νομίζω λέγεται απλοποίηση .......
και στη γεωμετρία δείτε πόσο εύκολα 'εντοπίζουν' τον άγνωστο χ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2011
(23)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (5)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2010
(70)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
- ► Φεβρουαρίου (11)
- ► Ιανουαρίου (13)
-
▼
2009
(221)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (10)
-
▼
Απριλίου
(19)
- η εύη ταξιδεύει
- the itchy bitchy spider
- Ατάκες Ολύμπου!!
- ella - the queen
- ΟΛΥΜΠΟΣ: ένα μεγαλείο που δεν κατακτιέται!!!
- ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΦΙΛΟΙ/ΕΣ!!!
- Δύσκολοι καιροί; χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο β...
- Η ζωή σου προωθείται...
- σάββατο κι απόβραδο
- Η καταστροφική επίδραση του ανθρώπου στις σχέσεις ...
- To ζωικό βασίλειο και εμείς - συνέχεια Β'
- το ζωικό βασίλειο και εμείς -συνέχεια
- Extreme Sheep LED Art
- Τα ανταλλάγματα πάσης φύσεως ...και ο Ταρζάν
- Κόκκινα γυαλιά και φύγαμε
- Για τους οραματιστές/ριες και ονειροπόλους/ες!!
- Μαθηματικών συνέχεια - Κεφάλαιον 2ο : Πως λογαριάζ...
- Πως πολλαπλασιάζουν οι Κινέζοι
- COUCH POTATO!!
- ► Φεβρουαρίου (34)
- ► Ιανουαρίου (36)
4 σχόλια:
χαχαχαχαχα
Αριστο-τέλειο
Απίθανα και πολύ ευρυματικά!
Πάντως πλάκα- πλάκα έχουν δει αρκετά μαργαριτάρια τα ματιά μου στην τάξη!
Π.χ λύνουμε μια άσκηση αντοχής υλικών στην τάξη και πρέπει να γίνει αντικατάσταση στον τύπο. Ρωτάει λοιπόν ένας λαμπρός μαθητής: Γιατί κυρία να κάνουμε διαίρεση, αφού ο πολλαπλασιαμός είναι πιο εύκολος! (Κάγκελο η καθηγήτρια :( )
Κατ’ αρχήν έχω μείνει άναυδη από τον πολλαπλασιασμό των Κινέζων της προηγούμενης ανάρτησης. Αλλά έχω ρίξει κι ένα γέλιο με το «here it is…» που δε λέγεται!
Μπράβο, καταπληκτικό!
Παρ'όλο το μελαχρινόν της κεφαλής... εμένα μου φαίνονται σωστές οι λύσεις!!!
Δημοσίευση σχολίου