Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

διακοπές ή αλλιώς stand by

διακοπές για μένα σημαίνει γυρίζω τους διακόπτες σε λειτουργία stand by .
με άλλα λόγια δεν ασχολούμαι με όσα με ταλαιπωρούν.
βέβαια άλλου είδους προβληματισμοί - άκρως καλοκαιρινοί απασχολούν το μυαλό μου, όταν βρίσκομαι σε λειτουργία stand by :
  • γιατί κλαίνε τα καβουράκια
  • πώς κατάφερε ο σπάρος να ξελογιάσει τη μαμά καβουρίνα
  • ποια πέτρα να μαζέψω
  • πόσα μποφόρ θα έχει αύριο
  • ποια παραλία δε θα έχει κύμα
  • πόσα σιροπιαστά να φάω
  • πόσο ψηλά θα πετάξει ο γλάρος
  • τι θα με ρωτήσει η γοργόνα και τι θα απαντήσω (ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος ; ή κάτι ποιο πρωτότυπο )
  • γιατί είναι μόνη της η βάρκα
  • πόσο ακόμα θα μαυρίσω
  • τι μέρα είναι σήμερα άραγε
  • είναι φρέσκα τα καλαμάρια
  • έχουν οι ψαράδες ψάρια
  • πότε είναι πανσέληνος
  • για που αρμενίζει το καράβι
  • εγώ πότε θα ακούσω να μου λέει 'έχω και κότερο πάμε μια βόλτα'
  • τι χρώμα να βάψω τα νύχια μου
  • να κάνω κοτσίδα στα μαλλιά ή να τα αφήσω ελεύθερα
  • είναι βαριά η αστακομακαρονάδα
  • να πιω τσίπουρο ή μπύρα
Αυτά είναι μερικά από τα βαθυστόχαστα ερωτήματα που με βασάνισαν τις μέρες αυτές και ήδη νοσταλγώ τη λειτουργία stand by ....

3 σχόλια:

VAD είπε...

Εκτιμώ τους θερινούς προβληματισμούς σας και τους συμμερίζομαι:))

evi είπε...

@Vad

προβληματισμένος και συ βλέπω! χαίρε!

proximeety.gr είπε...

Για αρμενισματα στην θαλασσα του διαδικτυου , υπο ην καθοδηγηση της Αφροδιτης η αν θελετε, του Αυγερινου και της Πουλιας ...

Αναγνώστες

Συνεργάτες