Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνιδιάρικες διαθέσεις.

Τελευταία, ένα πολύ ωραίο παιχνίδι κυκλοφορεί στη blogόσφαιρα. Η apinkdreamer (http://apinkdreamer.blogspot.com/) με κάλεσε να παίξω και -ενώ, συνήθως δε συμμετέχω σε απονομές βραβείων και παιχνίδια- αυτό έχει να κάνει με αγάπη. Οπότε, το θέμα αλλάζει.
Σύμφωνα με τους όρους του παιχνιδιού πρέπει: 1. Να αναφέρεις ποιός σε προσκάλεσε. 2. Να καταγράψεις 10 πράγματα που αγαπάς. 3. Να προσκαλέσεις κι εσύ με τη σειρά σου 10 ακόμη φίλους!
Λοιπόν! Τα 10 πράγματα που αγαπώ είναι:
  1. Την οικογένεια (και όσους/ες θεωρώ εγώ οικογένεια) και κυρίως τα ανιψάκι μου που, κάθε φορά που το βλέπω, μου θυμίζει πόσο χαριτωμένη και ανιδιοτελής μπορεί να είναι η ζωή!
  2. Τη γνησιότητα της φιλίας, σπάνια μεν, αλλά, όταν τη γνωρίσεις δεν την αλλάζεις με τίποτα!
  3. Το έντονο του έρωτα! Πω πω! Πώς αλλάζουν όλα, όταν ερωτεύεσαι: ο τρόπος που βλέπεις τα ίδια πράγματα, ο τρόπος που γεύεσαι το φαγητό σου, ο τρόπος που επικοινωνείς με τους ανθρώπους. Τι όμορφη ένταση!
  4. Το απρόβλεπτο της ζωής, με ευχάριστες εκπλήξεις. Αν και αυτές τις μέρες, αγχώνομαι με κάποιες απρόβλεπτες εξελίξεις, δεν παύω να γοητεύομαι από την προοπτική του να έρθω αντιμέτωπη με νέες καταστάσεις!
  5. Κατά συνέπεια, την ελευθερία και την "αντι-βολεψίκιστικη" νοοτροπία. Πείτε με χαζή, πείτε με εκτός πραγματικότητας, συνεχίζω να λατρεύω τη δυνατότητα να δέχομαι προκλήσεις, όσο δύσκολες κι αν είναι!
  6. Τις γλυκές αναμνήσεις που μου δίνουν κουράγιο και γνήσιες σχέσεις με τους ανθρώπους που τις βίωσα και τις μοιράζομαι!
  7. Την ηρεμία μιας μέρας σε ήσυχη φύση! Οι μυρωδιές, οι ήχοι και η γαλήνη της φύσης με γεμίζουν πιο πολύ από όλα τα ατού της πόλης μαζί!
  8. Το βλέμμα κάποιων ανθρώπων! Όταν, ειδικά, συνδυάζεται με ένα παρόμοιας ομορφιάς χαμόγελο, λατρεύω να κοιτώ και να χάνομαι!
  9. Τη φαντασία! Τη φαντασία που πλάθει ιστορίες, τη φαντασία που φτιάχνει έργα τέχνης, τη φαντασία που δίνει δύναμη στην αντιμετώπιση της ρουτίνας, τη φαντασία που γεννά στόχους!
  10. Τέλος, το φαγητό! Το φαγητό σα δημιουργία, το φαγητό σαν επικοινωνία, το φαγητό σαν ηδονή.
Τώρα σειρά μου να καλέσω ανθρώπους να παίξουν!
Καλώ:
  1. Εύηηηηη!!! Για να ακούσω τι αγαπάς!!
  2. Ανθούλαααα!!! Επίσης, θέλω να ακούσω!
  3. Βερόνικα!!!! Αγαπάνε τα ίδια στην Ισπανία οι άνθρωποι?
  4. Λένα!!!!!! Πες μας τι αγαπάς, πέρα απο τα κοχύλια!
  5. Ονειρέματα!!! Ακόμη δεν ήρθες, σε βάλαμε σε δουλειά!
  6. Ντρουσίλα!!! Άντε, να σε γνωρίσουμε καλύτερα!
  7. Βασίλη!! Τι άλλο αγαπάς, πέρα από το γλυκύτατο μέλι?
  8. Πάνο!! Αν και δύσκολα θα βρεις χρόνο να ασχοληθείς, εμείς ποτέ δε σε ξεχνάμε!
  9. Μπέτυ!!!! Το είπα και στο δέκατο πράγμα που αγαπώ: πέρα από το φαγητό, αγαπώ και τους δημιουργούς του! Με την ίδια λογική,
  10. Κική! Με τις ωραίες συνταγές σου!!!! Τι άλλο αγαπάς?
Δεν κάλεσα τους αγαπημένους μου Ευρύνοο και Σαββίνα γιατί έχουν, ήδη, παίξει!!

6 σχόλια:

Savvina είπε...

Αγνούλα μου
σε ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες.
Ήταν τελικά ωραίο παιχνίδι και παίξαμε και εμείς σαν παιδάκια που είμαστε.
Να είσαι καλά.
Καλή σου μέρα.
Φιλιά.

Savvina είπε...

Ξέχασα να πώ ότι λίγο πολύ όλοι οι bloggoφίλοι τις ίδιες αγάπες έχουμε, αλλά με διαφορετική οπτική.
Φιλιά ξανά.

Ευρύνοος είπε...

Όπως λέω, όταν το παιχνίδι έχει να κάνει με την Αγάπη, τότε όλα αλλάζουν..
και πέρα απο αστειάκια που κυκλοφορούν στο νετ, υπάρχει και η "άλλη ματιά" της ευαισθησία και της αρμονίας..

καλό μεσημέρι σας Αριστο-τέλειες :)

Un par de neuronas... είπε...

Με τόσο αγάπη, πως δεν θέλεις να ξαναπαίζω;
Και εγώ σε κάλεσα!!!!
Αλλά εδώ είναι η απάντηση μου:

Η οικογένειά μου που με προστατέυει από εξωτερικές δυσμενιές περιστάσεις και μ'αγαπάει
Το σπίτι και τον κυπάκο μου και την ηρεμία τους
Τα ελληνικά βιβλία που απολαμβάνω σαν τρελή
Το ελληνικό καφέ, δυπλό και μέτριο, χαχαχα
Την ελληνική μουσική από το ρεμπέτικο μέχρι τα σκυλάδικα
Το ελληνικό μαγείρεμα, φυσικά, με είδη και ελληνικά μπαχαρικά
Τα ταξίδια στην Ελλάδα
Οι έλληνες φίλοι μου, να τους μιλήσω για τις ώρες
Οι ελληνικές ταινίες σε μαύρο και άσπρο
Το όνειρο μας (σύντομα πραγματικότητα)

ΟΧΧΧΧΧ, φαίνεται ότι έχω ένα πάθος για την Ελλάδα ...

Φιλάκια πολλά, πολλά!!!!!
Ευχαριστώ. Σ'αγαπώ!

ELENI είπε...

ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΛΕΣΑ ΗΔΗ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ [ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ ...ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΘΑ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΩ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ.Κ ΘΑ ΠΩ ...ΠΩΣ ΑΓΑΠΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΓΝΗ ...ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ....ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κορίτσια!

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου