Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

η μπαλαρίνα στα πλακάκια και τα γαλάζια φτερά της σιδερώστρας

η έμπνευση είναι πολύτιμο δώρο
στη ζωή μας που γίνεται διαρκώς και πιο δύσκολη ,
στις πόλεις μας
που γίνονται όλο και πιο βρώμικες
όλο και πιο γκρίζες ,
όλο και πιο αφιλόξενες. οι φωτογραφίες είναι από το http://www.ignant.de/2010/06/15/sandrine-estrade-boulet/
(λυπάμαι που δε μπορώ να μεταφράσω και το κείμενο) αλλά αξίζουν μπράβο
στον καλλιτέχνη- γραφίστα. Και αύριο που θα περπατάτε στα αφιλόξενα πεζοδρόμια , ίσως δείτε και σεις τα φτερά στη σπασμένη σιδερώστρα ,
και τη ροζ μαζορέτα - μπαλαρίνα ( τη λάτρεψα !!! ),
στη γωνία , και ίσως , ίσως λέω , να χαμογελάσετε .
φιλιά καλοκαιρινά ,
σε όσους και όσες εξακολουθούν να διαβάζουν μπλόγκς και ακόμα περισσότερα
σε όλους όσους βρίσκουν τη δύναμη
να βλέπουν μπαλαρίνες στα πλακάκια.

6 σχόλια:

Αγνή είπε...

Εύγε Φίλη μου!!


Και για την πρωτότυπη ανάρτηση και για το χρόνο που διέθεσες αυτή την εποχή.

Εγώ, η καψερή, έχω πάθει σαν εμμονή:κοιμάμαι, ξυπνώ...την εργασία σκέφτομαι!!

Εύγε για την πνευματική ισορροπία!

Ευρύνοος είπε...

Όλες οι ιδέες-φωτογραφίες, σπουδαίες.!

είναι πολύ αισιόδοξο να υπάρχουν άνθρωποι με τέτοια οπτική-αισθητική..

μακάρι να έβλεπαν όλοι τον κόσμο με τέτοια μάτια..

καλησπέρα σας και μην χάνεστε :)

Verónica Marsá είπε...

Μπράβο για τον καλλιτέχνη, ναι!
Σίγουρα πολλά χαμόγελα έχουν λάβει αυτές τις εικόνες!

Πάω να βρω χορευτές και στα σύνεφα!

Καλή εβδομάδα, αγαπημένη φίλη μου.

Πολλά φιλάκια.

η σιωπηλή κραυγή είπε...

πολυ καλο!!!

Ελευθερία είπε...

Very good......

evi είπε...

φίλοι και φίλες μου

αγνή , ευρύνοε , βερονικα, σιωπηλή κραυγή, ελευθερία

ευχαριστώ που περάσατε και αφήσατε τη σκέψη σας . χαιρομαι που σας άρεσε η δουλεια του φωτογράφου -γραφίστα όπως μου άρεσε κ εμένα . προσπαθώ να κρατώ μια επαφή μαζί σας, λυπάμαι που ο χρόνος και οι συνθήκες δε μου επιτρέπουν περισσότερα. θα τα λέμε παντως όποτε μπορούμε. φιλιά σε όλους σας.

keep walking

Αναγνώστες

Συνεργάτες