Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

να με παίρνανε τα σύννεφα

να με παίρνανε τα σύννεφα
οι άνεμοι,
τα κύματα
να με παν σε ένα έρημο νησί.
επιθυμία μου, και πολλών επίσης φαντάζομαι, που γίνεται όλο και πιο έντονη, όποτε σκουραίνουν τα πράγματα.
-να φύγω , να πετάξω , να γίνω ένα με τα σύννεφα .
να πάω σ' άλλη γη, σ' άλλα μέρη-
και να , που ακόμα και τα πιο άπιαστα όνειρα
που φαντάζουν ουτοπίες μπορούν γίνουν αληθινά .
βρήκα τη λύση φίλοι και φίλες !!!
δηλαδή τη βρήκαν στη Νέα Ζηλανδία, αλλά είναι μια κάποια λύση.
δείτε και μόνοι σας :
το jet αυτό, δε χρειάζεται άδεια πιλότου και μπορεί ο καθένας να το οδηγήσει.
Ορίστε που γίνονται πραγματικότητα μερικά όνειρα.
και πραγματικά είναι από τις πιο αισιόδοξες ειδήσεις
που διάβασα τελευταία.
μου δίνει φτερά ...
ραντεβού στο τρίτο σύννεφο δεξιά
περισσότερες λεπτομέρειες
στην telegraph

6 σχόλια:

Dreameraki είπε...

Έχεις μήπως τηλέφωνο κρατήσεων θέσεων;;Γιατί ενδιαφέρομαι κι εγώ!!!

Un par de neuronas... είπε...

A, ωραία, έχουμε ρανδεβού!!! Εκεί θα είμαι, τρίτο σύννεφο δεξιά. Περιμένεται, έρχομε από μακριά!!
Φιλάκια, φίλη μου.

Ευρύνοος είπε...

Μήπως ξέρουμε πόσο καίει το χιλιόμετρο;

καλημέρα e-vi :)

evi είπε...

@you may say I' m a dreamer

είμαι σιγουρη οτι θα υπάρξει ζητηση...θα τα πούμε στον 'αέρσ' λοιπον.

evi είπε...

@veronica

σε περιμένω και σενα ... όλες οι συννεφούλες εκεί. φιλια

evi είπε...

@ευρυνοε

καλέ μου φίλε ... ασε μας στα σύννεφα !!! όσο κιαν καίει , λεφτά δεν έχουμε?

καλημέρα

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου