Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

καληνύχτα Ελλάδα

Debate ?
ποιό debate ?
αυτοί νομίζω ζουν σε άλλη χώρα , ή μήπως ζουν σε γυάλες ;
ας τους ξυπνήσουν από τον Ύπνο του Δικαίου - ακόμα και τα παιδιά γελούν μαζί τους .
Και είναι όλοι μα όλοι απίστευτα γραφικοί με γραβάτες ή χωρίς γραβάτες , με το ύφος το σοβαρό και το καθησυχαστικό - τύπου στηρίξου επάνω μου - όχι επάνω μου λέει ό άλλος -
έχει δίκιο λέει ο λαός, στενάζει- δίκαια αιτήματα , δυστυχώς είμαστε τελευταίοι ...θα έρθουν καλύτερες μέρες - πότε θα κάνει ξαστεριά , να πάρω το τουφέκι μου.... (αυτοί οι στίχοι τότε είχαν και κάποιο νόημα - τώρα τί απέμεινε με νόημα άραγε ;)
θα τα συζητήσουμε , θα διεκδικήσουμε, θα βελτιώσουμε , θα διορθώσουμε, θα νοικοκυρέψουμε.
Τόσο καιρό πού ήταν ;
τί έκαναν και τί θα κάνουν; οι τέως και οι επόμενοι , έφαγαν- θα φάνε, θα ξαναφάνε ....
Καληνύχτα Ελλάδα,
Σ' αφήνω πάω για ύπνο
Όσο εσύ μ' αυτούς ετοιμάζεσαι για δείπνο
Εγώ θα κάνω στίχους, κάθε σκέψη στο τετράδιο
Και θα στ' αφιερώσω απ' το ράδιο μάλλον αύριο
.

10 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Στις γυάλες της κονόμας και της προσωπικής φιλοδοξίας δυστυχώς, δέν φτάνουν οι κραυγές της καθημερινότητας e-vi..

καλησπέρα σου :)

τα σ-evi μου!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΗ ΕΓΩ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΗΝ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΦΑΓΑΝΕ ΘΑΦΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΦΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ;ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΦΥΛΑΚΗ

Αγνή είπε...

Δεν σας καταλαβαίνω...γιατί τα λέτε αυτά τα πράγματα!!

Εμένα ολόκληρο οικόπεδο μου χαρίσανε για 829 ψωροευρώ...τώρα το ότι είμαι άνεργη ενάμιση χρόνο λόγω επιτυχίας μου σε κρατικό διαγωνισμό για θέση που δεν υπάρχει είναι άλλο...μάλλον οι καψεροί ντραπήκανε, για αυτό μου χαρίσανε το οικόπεδο!! (Ένας κόσμος αγγελικά πλασμένος από την ψυχολόγο της παρέας...όλα είναι θέμα σκέψης!!)

D.Angel είπε...

Βασικά εγώ είδε για τρίτη φορά το ice age απ τη βαρεμάρα μου!
Κι απ ότι άκουσα συνεχίζεται και σήμερα εεε;;;;
Οφουυυυυ

Savvina είπε...

Όλοι αυτοί νομίζουν ότι δεν βλέπουμε τα χάλια τους.
Είμαι μικρή στην ταυτότητα αλλά βλέπω που μας οδηγούν...
Στην καταστροφή...
Πολύ καλή επιλογή τραγουδιού evi.

Κυρίες μου για περάστε για παραλαβή βραβείου.
Ο δικός σας δρόμος είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
Αφήστε τα υπόλοιπα και περάστε από το φτωχικό μου.

Καλό απόγευμα να έχετε.
Φιλιά.

evi είπε...

@ευρυνοε
κρατώ την αισιοδοξία μου παρόλαυτα και πιστέυω ότι οι κραυγές κάπου φτάνουν, και κάποτε ακούγονται,ακόμα και σε εποχές δύσκολες.

φιλιά από τα Βόρεια φίλε ταξιδευτή

evi είπε...

@θαναση

μα γιατί έκλεισες την ΤV? έχασες το σοου του παραλόγου ...

τέλος πάντων , έχεις άλλη μια ευκαιρία σήμερα ...

evi είπε...

@αγνή

θα αρχίσω να το πιστεύω ότι ζούμε σε ονειρική χώρα - βρέθηκες με οικόπεδα , κότερα , κτλ ( you know what i mean )...
good luck my dear

evi είπε...

@savvina

roses are perfect !!! ευχαριστουμε για τα καλά λόγια και το βραβείο .

φιλιά

e-ioannis είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΑΣΙΑ !!!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ !
χαχαχαχαχα !!!!!

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου