Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Τι φεγγάρι απόψε ...

_____________________
Άφησέ με να έρθω μαζί σου. Τι φεγγάρι απόψε!
Είναι καλό το φεγγάρι, -δε θα φαίνεται
που άσπρισαν τα μαλλιά μου. Το φεγγάρι
θα κάνει πάλι χρυσά τα μαλλιά μου. Δε θα καταλάβεις.
Άφησέ με να έρθω μαζί σου.
"Η Σονάτα Του Σεληνόφωτος" , Γ. Ρίτσος
________________
Εκτός από εκλογές (who cares ...) την Κυριακή είχε και μια υπέροχη πανσέληνο .
Η βραδιά ήταν μαγική,
η πόλη σχετικά έρημη,
καθώς οι ορδές των ψηφοφόρων κατευθύνθηκαν προς Χαλκιδική
και εγώ απόλαυσα μια καλοκαιρινή φεγγαράδα στην παραλία .
Η πανσέληνος πίσω από τον Λευκό Πύργο
η πανσέληνος
που ψυθιρίζει , υπόσχεται , μαγεύει.

9 σχόλια:

elph είπε...

Είδες τελικά πόσο όμορφη μπορεί να είναι η πόλη μας; Ρομαντική και ήσυχη. Η αλήθεια είναι ότι ξέχασα τη χτεσινή πανσέληνο και βλέπω ότι έχασα εκπληκτικές εικόνες. Next time...

Καλό σου βράδυ

ELENI είπε...

και εγω το ξεχασα τελειως για την πανσεληνο χθες....γιαυτο ημουν τοσο ευαισθητο.......και με επιασαν τα ρομαντικα μου......

Ευρύνοος είπε...

Είδες πόσο όμορφα έχει το φεγγάρι "στεφανώσει" τον Λευκό Πύργο;

σου είπε το μυστικό e-vi το φεγγάρι;

καληνύχτα σου..

υγ: η σονάτα του σεληνόφωτος υπέροχη.. πάντα.. με, η χωρίς φεγγάρι..

evi είπε...

@elph και @eleni

μαγική η σελήνη πάνω από τον Πύργο!!! χάσατε ατμόσφαιρα . Αλλά θα έρθουν κι άλλες ...δείτε αυτή για την ώρα σε αναμονή της επόμενης next time girls

φιλιά

evi είπε...

@ευρύνοε

μου είπε ,μου είπε, μυστικά, ψίθυρους, τραγούδια... εκεί πίσω από τον Πύργο είχαμε μια φεγγαρένια συν-διάλεξη .
η σονάτα υπέροχη αλήθεια και καλύτερη με φεγγάρι.

φιλιά φεγγαρένια

beelovers είπε...

Πανσέληνος = έρωτας, αγάπη, πάθος , πόθος νοσταλγία , ανάμνηση , αναζήτηση , ελπίδα για ένα νέο κύκλο
Και φυσικά το τραγούδι του Τερζή << φεγγάρι μου χλομό>>

e-ioannis είπε...

XΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΗΜΟΥΝ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ,ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΒΑΝΕΣΑ,ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΑΣ,
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ !!!!!

evi είπε...

@Βασίλη
συμφωνώ απόλυτα .
(αν και ομολογώ δεν είμαι φαν του Τερζη αλλά με χαρά θα το ακουγα το συγκεκριμένο τραγούδι)

evi είπε...

@ ιωάννη

μας κουβεντιάζατε ε ??? χαχα . ετοιμάστε καφεδάκι και ερχόμαστε - βολτίτσα, παραλία να γνωριστούμε όλοι οι Βόρειοι της μπλογκοπαρέας.
στείλτε μειλ για να οργανωθούμε

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου