Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Απορίες μίας εξουθενωμένης (από το διάβασμα, μόνο, τούτη τη φορά) Αριστο-τέλειας...

  1. Πόσα γραμμάρια ζυγίζει η δόση αποσμητικού που βάζω το πρωί;
  2. Η γνωστή πιτσαρία που κάνει προσφορές για τις "μέρες που θες να μείνεις μόνος", πώς τσεκάρει αν είναι μέρα προσφοράς;
  3. Γιατί την Μαντόνα, την είχαμε για τελείως ό,τι να 'ναι μικρή;
  4. Πώς είναι δυνατόν οι κατσαρίδες να ζούνε μετά από 3 μπουκάλια εντομοκτόνου;
  5. Πώς πιάνει κανείς τα νέα ψηφιακά κανάλια της ΕΤ;
  6. Αν δεχτούμε ότι το ξανθό μαλλί υποδηλώνει κάτι για την εξυπνάδα της γυναίκας, το άσπρο τι σημαίνει;
  7. Πώς γίνεται να γίνονται γάμοι τραπεζών και απαγορεύονται γάμοι ομοφυλοφίλων;
  8. Γιατί-και τώρα που δρόσισε-δεν μπορώ να συγκεντρωθώ όσο θα ήθελα, να τελειώνω επιτέλους;
  9. Μα γιατί η νέα γενιά είναι τόσο...ώριμη;
  10. Πού το θυμήθηκα; (Κατέληξα και σε μία απάντηση από τις προηγούμενες απορίες που είχα:
    1. Ποιος βλάκας είπε ότι άμα τρως και διαβάζεις, δεν παχαίνεις;;;;;;;;;)

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το .... πουλάκι!

Συνεχίζω να παλεύω με τη διπλωματική, όπου ανακάλυψα ότι μια συχνή ρομαντική περιγραφή του ελληνικού πληθυσμού είναι το καλοκαιρινό βραδάκι με πανσέληνο.
Επειδή, όμως, εγώ πήζω στους 40 βαθμούς (ευτυχώς μαζί με μένα και η Ανθούλα) με τη διπλωματική...
και δεν έχει μείνει πολύ καλοσύνη μέσα μου...
χωρίς θάλασσα, χωρίς ρομάντζο και χωρίς φεγγάρι....
προσπαθώ να σκεφτώ ότι δεν είναι και τόσο ιδανικά τα πράγματα εκεί έξω!
Όσοι/ες, λοιπόν, από εσάς πήζετε στον καύσωνα, λόγω δουλειάς, λόγω αφραγκίας, λόγω κατάθλιψης, λόγω ερωτικής απογοήτευσης, λόγω έλλειψης παρέας ή μεταφορικού μέσου, λόγω πολλών ή ελάχιστων κιλών, λόγω σιχασιάς στο θαλασσινό νερό, λόγω τραυματικής εμπειρίας από τσίμπημα μέδουσας, λόγω θυμού για τον Νικολάκη που πάει στα βαθιά....
SAY CHEESE!!!!!
Σκεφτείτε ότι κάποιοι/ες θα γυρίσουν απλά με ανοιγμένη όρεξη!! ΧΕΧΕΧΕ!! (είμαι κακιά, το ξέρω!!!!).

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Απορίες από μια εξαντλημένη (από τη ζέστη και το διάβασμα) Αριστο-τέλεια!

  1. Αν η ορθοπεδική γράφεται ορθοπαιδική, το πέδιλο γράφεται παίδιλο?
  2. Υπάρχει πρόγραμμα του δήμου που να ρίχνει κοπριά σκύλων στα δέντρα της πόλης?
  3. Γιατί η ζυγαριά δείχνει περισσότερα κιλά, όταν κάνεις δίαιτα?
  4. Γιατί η ζυγαριά δείχνει λιγότερα κιλά, όταν διαβάζεις και τρως ό,τι απαγορεύεται στη δίαιτα?
  5. Εφόσον ο χρόνος είναι χρήμα, οι ωρομίσθιοι/ες δε θα έπρεπε να παίρνουν πολλά λεφτά?
  6. Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια, τώρα που άδειασε η πόλη και έχει θέσεις παρκαρίσματος?
  7. Αφού ο Superman με τη στολή γινόταν δυνατός, εγώ με τόσα βιβλία θα γίνω Einstein?
  8. Γιατί οι άλλες δύο Αριστο-τέλειες είναι πιο μπροστά από μένα, ενώ διαβάζουμε τις ίδιες ώρες? Είμαι εγώ αργή, ή αυτές γρήγορες?
  9. Γιατί ένα άγριο περιστέρι που ταΐζω εδώ και τρία χρόνια, ξαφνικά πετά το φαγητό από το μπολάκι και το τρώει από κάτω?
  10. Αφού ο δρακουμέλ δεν έπιασε ποτέ τα στρουμφάκια, τι στην ευχή έτρωγε?
  11. Γιατί όλα τα μικρά έχουν πάθει πλάκα με τον Gummybear?
  12. Αφού επικρατεί η άποψη ότι οι άνδρες είναι λίγο ανώριμοι, αν βαφτώ πράσινη, θα περνά πιο πολύ η μπογιά μου?
  13. Θα δουλεύει το μυαλό μου- ας πούμε-το Σεπτέμβρη?

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Πώς κατασκευάζεται η θηλυκή ταυτότητα στις Η.Π.Α.

Φίλοι/ες, αν και οι Αριστο-τέλειες έχουμε χαθεί λιγάκι (στην προσπάθεια να επιτύχουμε την απόλυτη τελειότητα, όπως λέει και ο τίτλος μας)... είμαστε εδώ και σας σκεφτόμαστε!
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ένα άλλο θέμα, έπεσα τυχαία σε αυτό το βίντεο που αφορά στην κατασκευή της θηλυκής ταυτότητας στις Η.Π.Α.
Νομίζω ότι δείχνει ακριβώς τη διαδικασία κατασκευής της θηλυκής ταυτότητας μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης όπως και το τελικό αποτέλεσμα της. Ένα αποτέλεσμα με το οποίο -δυστυχώς ή ευτυχώς- δεν ταυτίζονται όλες οι γυναίκες!Πέραν της έξυπνης ιδέας, μου άρεσε πολύ η μουσική επένδυση, η οποία ανήκει στη Julia Barry, εμπνεύστρια της όλης ιδέας!
Η μουσική, η ιδέα, η σκέψη και η δημιουργία της συγκεκριμένης γυναίκας αποτελεί μια άλλη πρόταση της θηλυκής ταυτότητας...που δυστυχώς τα παραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης τείνουν να μην προωθούν ή να περιορίζουν σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Απλά, δείτε το!

Αναγνώστες

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου